Ακροαζόμαστε τον ήχο της φωνής μας,όταν μιλάμε..

Είναι αξιοσημείωτο το γεγονός ότι οι αναφορές για το πόσο υγιέστερη θα ήταν η καθημερινότητά μας αν μπορούσαμε να μην έχουμε αρνητικά συναισθήματα, να μπορούμε να ακούμε,να ενεργούμε με αγάπη κλπ κλπ γεμίζουν εκατομμύρια χιλιόμετρα χαρτιού και καταλαμβάνουν τεράστιο ψηφιακό χώρο....Όλες αυτές οι περιγραφές παραμένουν όμως αυτό που λέμε "ευσεβείς πόθοι". Δεν έχουν καμιά απολύτως επίδραση στην καθημερινή δραστηριότητα των ανθρώπων. Δεν αποτελεί έκπληξη βέβαια αφού είναι γνωστό από πολύ παλιά ότι για να υπάρξει αλλαγή στη δράση απαιτείται "πρακτική εφαρμογή κανόνων"....
Δηλαδή απαιτείται δίπλα στην καθιερωμένη ανεπιθύμητη δράση να "τοποθετήσουμε" με την μικρή και αδύναμη "θέλησή" μας μια άλλη δράση.....Αυτή σε βάθος χρόνου θα δυναμώσει και στο τέλος θα καθιερωθεί αντικαθιστώντας την ανεπιθύμητη προγενέστερη....Για να γίνει όμως αυτό χρειάζεται "μελέτη του εαυτού" και ο τρόπος είναι η "αυτοπαρατήρηση"....Χρειάζεται όμως να μας δοθεί και γνώση....Δηλαδή να γνωρίζουμε αυτό που παρατηρούμε σε ποιο τμήμα της μηχανής μας ανήκει. Η "αυτοπαρατήρηση" που δεν βασίζεται σε γνώση της κατασκευής και λειτουργίας της ανθρώπινης μηχανής μας είναι εντελώς άχρηστη....
Σημείο εκκίνησης της μελέτης είναι μια λέξη που χρησιμοποιούμε συνεχώς καθημερινά...."Εγώ"....."Εγώ είμαι καλός","εγώ μπορώ","εγώ δεν μπορώ","εγώ είμαι γιατρός", "εγώ είμαι άρρωστος" κλπ...κλπ....Αυτό που δεν κατανοούμε είναι ότι όλα αυτά τα "εγώ" εναλλάσσονται συνεχώς, δεν γνωρίζονται μεταξύ τους και δεν αποτελούν ένα ενιαίο σύνολο......Δηλαδή ο ψυχικός μας χώρος είναι γεμάτος από τυχαία κομματάκια που δεν συνεργάζονται μεταξύ τους και αν και πολλά από αυτά είναι νομότυπα,επίσης πολλά από αυτά είναι ψεύτικα....Από που να αρχίσουμε λοιπόν,βάζοντας τάξη στο χάος του Νου μας; 
Πρώτα πρώτα προσπαθούμε να θυμόμαστε όσο περισσότερες φορές μπορούμε στη διάρκεια της ημέρας να καθόμαστε σε τέτοια στάση που η σπονδυλική μας στήλη να είναι ίσια αλλά χαλαρή και δεύτερον ακροαζόμαστε τον ήχο της φωνής μας όταν μιλάμε.....καλή επιτυχία στις προσπάθειές σας...!
S.P.Mourelatos

Δεν υπάρχουν σχόλια: