Ανακοίνωση της Αστυνομίας για κυκλοφοριακές ρυθμίσεις λόγω κατολισθητικών φαινομένων επί του ΒΟΑΚ

Ανακοινώνεται, με απόφαση της Διεύθυνσης Αστυνομίας Χανίων, η εφαρμογή προσωρινών κυκλοφοριακών ρυθμίσεων στα πλαίσια υλοποίησης του έργου αντιμετώπισης κατολισθητικών φαινομένων επί του ΒΟΑΚ στην Περιοχή 4: Χ.Θ. 13+000 – Χ.Θ. 13+600 (Περιοχή Καλάμι).Συγκεκριμένα, με τις παραπάνω προσωρινές κυκλοφοριακές ρυθμίσεις και προκειμένου αποκατασταθεί τμήμα του νότιου πρανούς του Β.Ο.Α.Κ. η κυκλοφορία θα μετατοπιστεί στο βόρεια άκρο του υφιστάμενου οδοστρώματος του Β.Ο.Α.Κ. και θα διεξάγεται με στένωση λωρίδων κυκλοφορίας, κανονικά και στα δύο ρεύματα.

Οι εν λόγω κυκλοφοριακές ρυθμίσεις θα ισχύσουν από 06:00 της 16/03/2023 έως την 18:00 ώρα της 01/06/2023.

Για τις ανάγκες τοποθέτησης της προβλεπόμενης σήμανσης του έργου και όπως επιβάλλεται για ιδιαίτερους λόγους ασφαλείας, από την 06:00 ώρα της 16/03/2023 έως και την 20:00 ώρα της ιδίας, η κυκλοφορία των οχημάτων στο τμήμα του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης (Β.Ο.Α.Κ.) από τη χ.θ. 12+800 έως χ.θ. 14+600 (περιοχή Καλάμι), και στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας θα ρυθμίζεται εκ περιτροπής με τη συνδρομή της Τροχαίας.

Παρακαλούνται όλοι οι οδηγοί που σκοπεύουν να μετακινηθούν να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί στα παραπάνω σημεία να ενημερώνονται για τις επικρατούσες κυκλοφοριακές συνθήκες και για την καλύτερη εξυπηρέτηση τους να συμμορφώνονται στις πληροφοριακές πινακίδες, την εργοταξιακή σήμανση καθώς στα σήματα και τις υποδείξεις των τροχονόμων.

maleviziotis.gr

Σύγκρουση ΗΠΑ και με Σ.Αραβία: Η Ουάσινγκτον επιβάλει πλαφόν στο πετρέλαιο του Ριάντ – «Εμπάργκο αν συμβεί αυτό» Η Σ.Αραβία ξεκαθάρισε στις ΗΠΑ ότι αν επιβάλουν πλαφόν στην τιμή του πετρελαίου θα απαγορεύσουν τις εξαγωγές σε 'όποιο κράτος το δεχτεί

 Η Σαουδική Αραβία, η οποία είναι και η βασική χώρα που στηρίζει το αμερικανικό δολάριο, προειδοποίησε ότι δεν πρόκειται να πουλήσει πετρέλαιο σε οποιοδήποτε κράτος επιχειρήσει να επιβάλλει ανώτατο όριο τιμών, δηλαδή πλαφόν.

«Αν επιβληθεί ανώτατο όριο τιμής στις εξαγωγές πετρελαίου της Σαουδικής Αραβίας, δεν θα πουλήσουμε πετρέλαιο σε καμία χώρα που θα επιβάλλει ανώτατο όριο τιμής στην προμήθεια μας. Θα μειώσουμε την παραγωγή πετρελαίου και δεν θα εκπλαγώ αν και άλλοι κάνουν το ίδιο» υποστήριξε ο υπουργός Ενέργειας της Σαουδικής Αραβίας, Abdulaziz bin Salman σχολιάζοντας το νομοσχέδιο των ΗΠΑ NOPEC (No Oil Producing and Exporting Cartels Act).



Υπενθυμίζεται πως το νομοσχέδιο δίνει στην αμερικανική κυβέρνηση την ευκαιρία να υποβάλλει αντι – μονοπωλιακές αγωγές κατά των κρατών – μελών του OPEC και των εταίρων τους.

Κανείς δεν έχει κατανοήσει που ακριβώς το πάνε οι ΗΠΑ οι οποίες έχουν ανοίξει ταυτόχρονα πολλά μέτωπα, πρωτίστως με την Ρωσία στην Ουκρανία, με την Κίνα με την οποία όλα δείχνουν πως εμπλέκονται και οι δύο μαζί σε μία «Παγίδα του Θουκυδίδη» και τώρα με τις χώρες της Μέσης Ανατολής όπως η Σ.Αραβία.

Η Σ.Αραβία δεν είναι μία τυχαία χώρα που απλώς παράγει τις μεγαλύτερες ποσότητες πετρελαίου στον κόσμο, καθώς είναι αυτή που κατέστησε το αμερικανικό δολάριο παγκόσμιο αποθεματικό νόμισμα, όταν επέβαλε τις αγοραπωλησίες πετρελαίου σε αμερικανικά δολάρια το 1973.

Τώρα μετά το πλαφόν στο ρωσικό πετρέλαιο, οι ΗΠΑ επιδιώκουν να θέσουν πλαφόν και στο σαουδαραβικό (κάτι για το οποίο είχε προειδοποιήσει η Μόσχα το Ριάντ ότι θα συμβεί).

Σύμφωνα με τον Μπιν Σαλμάν, το νομοσχέδιο αυτό θα οδηγήσει σε ανισορροπία στην προσφορά και ζήτηση πετρελαίου στην παγκόσμια αγορά.

«Το νομοσχέδιο NOPEC δεν αναγνωρίζει τη σημασία του να διατηρείς πλεονάζουσα χωρητικότητα και τις συνέπειες της μη διατήρησης της στη σταθερότητα της αγοράς.

Το NOPEC θα υπονόμευε επίσης τις επενδύσεις στην χωρητικότητα πετρελαίου και θα προκαλούσε μια σημαντική μείωση στην παγκόσμια προσφορά σε σχέση με τη μελλοντική ζήτηση» αναφέρει ο Μπιν Σαλμάν, ο οποίος επέκρινε την πολιτική περιορισμού των τιμών πετρελαίου, καθώς όπως είπε, «προκαλεί αστάθεια στις παγκόσμιες αγορές και εμποδίζει την ανάπτυξη του κλάδου».

«Πρέπει να επαναλάβω την άποψη που είχα κάνει τον Αύγουστο και τον Σεπτέμβριο σχετικά με το πώς τέτοιες πολιτικές αναπόφευκτα θα επιδείνωσαν την αστάθεια και την μεταβλητότητας της αγοράς και θα επηρέαζαν αρνητικά τη βιομηχανία πετρελαίου», είπε ο Σαλμάν προσθέτοντας ότι αντίθετα, η συμμαχία OPEC+ «έχει κάνει κάθε προσπάθεια και πέτυχε να επιφέρει σημαντική σταθερότητα και διαφάνεια στην αγορά πετρελαίου».

Υπενθυμίζεται πως τον Μάιο του 2022, η Επιτροπή Δικαιοσύνης της Γερουσίας του Κογκρέσου των ΗΠΑ ενέκρινε το νομοσχέδιο NOPEC, το ποίο εξουσιοδοτεί την ομοσπονδιακή κυβέρνηση των ΗΠΑ και τα αμερικανικά δικαστήρια να αναλάβουν δράση κατά των πρακτικών καθορισμού τιμών του OPEC, έτσι ώστε – όπως υποστηρίζει – να βελτιωθεί η δικαιοσύνη και η σταθερότητα στη διεθνή αγορά πετρελαίου.

Πριν λίγες ημέρες, ομάδα γερουσιαστών τόσο από τους Δημοκρατικούς όσο και από τους Ρεπουμπλικάνους φέρεται να ετοιμάζει να επαναφέρει νομοθεσία που θα απαγορεύει στον OPEC να χειραγωγεί τις τιμές του πετρελαίου.

Σύμφωνα με τους Αμερικάνους γερουσιαστές, ο καθορισμός τιμών από τον OPEC αύξησε το παγκόσμιο κόστος πετρελαίου και συνέβαλε στην αβεβαιότητα, και ότι η δίκαιη τιμολόγηση για τους Αμερικανούς καταναλωτές εξαρτάται από τον ανταγωνισμό στις παγκόσμιες αγορές πετρελαίου.

Αυτό που οι Αμερικανοί δεν απαντούν είναι τι θα συμβεί όταν απλούστατα οι χώρες του Κόλπου σταματήσουν να πωλούν πετρέλαιο στην Δύση.

pronews.gr

Ίλον Μασκ, ο οδηγός της ψηφιοποίησης της ναυτιλίας

Δυναμικά βήματα με επίκεντρο την ψηφιοποίηση του στόλου της πραγματοποιεί η ιαπωνική ναυτιλιακή εταιρεία Mitsui O.S.K. Lines, η οποία εμπιστεύεται τον επιφανή δισεκατομμυριούχο Ίλον Μασκ και το σύστημα δορυφόρων του χαμηλής τροχιάς Starlink.














Ειδικότερα, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση της MOL, υπεγράφη μνημόνιο συνεργασίας με την εταιρεία Marlink AS για εκκίνηση δοκιμαστικής χρήσης της υπηρεσίας δορυφορικής επικοινωνίας Starlink, την οποία προσφέρει η SpaceX, στα πλοία που διαχειρίζεται η MOL.

O «αστερισμός» δορυφόρων χαμηλής τροχιάς της Starlink παρέχει ταχύτερες υπηρεσίες επικοινωνίας μεγαλύτερων δυνατοτήτων σε σύγκριση με τους παραδοσιακούς δορυφόρους, ενώ η Marlink προσφέρει υπηρεσίες αξιοποίησης αυτής της τεχνολογίας στη ναυτιλία.

Η συγκεκριμένη εξέλιξη μπορεί να ενισχύσει την ασφάλεια εν πλω μέσω πληθώρας τεχνολογικών μεθόδων επικοινωνίας στεριάς και υδάτων και να βελτιώσει την καθημερινότητα των ναυτικών χάρη στην επικοινωνία υψηλής ταχύτητας.

naftikachronika.gr/

Προεδρικό Διάταγμα 64/2019 - ΦΕΚ 103/Α/20-6-2019 Θέση σε εφαρμογή Κανονισμού για τον ασφαλή ανεφοδιασμό των πλοίων με υγροποιημένο φυσικό αέριο ως καύσιμο.

 

ΠΡΟΕΔΡΙΚΟ ΔΙΑΤΑΓΜΑ ΥΠ΄ ΑΡΙΘΜ. 64/2019

ΦΕΚ 103/Α/20-6-2019

Θέση σε εφαρμογή Κανονισμού για τον ασφαλή ανεφοδιασμό των πλοίων με υγροποιημένο φυσικό αέριο ως καύσιμο.

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ

ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ

Έχοντας υπόψη:

1. Τις διατάξεις:

α. Tης παραγράφου 1 του άρθρου 2, της παραγράφου 2 του άρθρου 36 και της παραγράφου 2 του άρθρου 41 του ν.δ. 187/1973 «Περί Κώδικος Δημοσίου Ναυτικού Δικαίου" (Α΄ 261), όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει.

β. Του ν. 4439/2016 «Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας 2014/94/ΕΕ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 22ας Οκτωβρίου 2014 για την ανάπτυξη υποδομών εναλλακτικών καυσίμων, απλοποίηση διαδικασίας αδειοδότησης και άλλες διατάξεις πρατηρίων παροχής καυσίμων και ενέργειας και λοιπές διατάξεις» (Α΄ 222).



γ. Του άρθρου 90 του «Κώδικα Νομοθεσίας για την Κυβέρνηση και τα Κυβερνητικά Όργανα» [άρθρο πρώτο του π.δ. 63/2005 (Α΄ 98)].

2. Το γεγονός ότι, όπως προκύπτει από το αριθμ. 2811.8/40492/2018/31.5.2018 εισηγητικό σημείωμα του Γενικού Διευθυντή Οικονομικών Υπηρεσιών του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, δεν προκαλείται από τις διατάξεις του παρόντος διατάγματος επιπλέον δαπάνη σε βάρος του Κρατικού Προϋπολογισμού.

3. Τις αριθμ. 121/2018 και 37/2019 Γνωμοδοτήσεις του Συμβουλίου της Επικρατείας, μετά από πρόταση του Υπουργού Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, αποφασίζουμε:Άρθρο μόνο.

Κυρώνεται και τίθεται σε εφαρμογή ο "Κανονισμός για τον ασφαλή ανεφοδιασμό των πλοίων με υγροποιημένο φυσικό αέριο ως καύσιμο" που παρατίθεται παρακάτω:

 

ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ

Για τον ασφαλή ανεφοδιασμό των πλοίων με υγροποιημένο φυσικό αέριο ως καύσιμο.

 

Άρθρο 1

Σκοπός

Σκοπός του παρόντος είναι η θέσπιση κανόνων για τον ασφαλή ανεφοδιασμό των πλοίων με υγροποιημένο φυσικό αέριο (ΥΦΑ) ως καύσιμο είτε από πλοίο ανεφοδιασμού, είτε από βυτιοφόρο όχημα, είτε από φορητές δεξαμενές, είτε από εγκαταστάσεις ανεφοδιασμού....(περισσότερα εδώ)

e-nomothesia.gr